TELEFOONNUMMER KLACHTEN POST.NL088-868 1021Hoe neem ik contact op?Je neemt contact via een van de contactopties onderaan de pagina. De chatbot Daan laat je zien welke contactopties er zijn en verbindt je graag door. Hij kan trouwens ook veel vragen zelf beantwoorden. Als consument kun je met onze klantenservice collega’s chatten, bellen of een brief schrijven. Welke opties beschikbaar zijn hangt af van het moment dat je contact met ons zoekt.
Hoe lang duurt het voordat ik iemand spreek of een reactie ontvang?
Waar vind ik het telefoonnummer van de klantenservice? Klik onderaan de pagina op de knop 'Bel ons'. Vervolgens zal Daan je alvast wat vragen stellen. Jouw antwoorden stuurt hij door naar zijn echte collega’s. Zij helpen je daarna via de telefoon verder. Heb je alle vragen beantwoord? Dan vertelt Daan je onder welk nummer jouw gegevens bij de klantenservice bekend zijn en stuurt hij je een telefoonnummer. Dit telefoonnummer is speciaal op basis van jouw antwoorden geselecteerd. Zo hoef je niet meer door een telefoonmenu, maar heb je direct de juiste collega te pakken! Let op: zie je 'Bellen' niet staan? Dan is onze telefonische klantenservice op dat moment gesloten. Daan vertelt je wanneer onze klantenservice weer open is. Ook vertelt hij je op welke andere manieren je wel contact kunt opnemen. Je kunt de openingstijden ook bovenaan deze pagina vinden.
|
Contactgegevens |
Deel deze pagina |